8 de setembre del 2008

Arribar i moldre!

No sé com s'ha de fer un post sobre això. No sé com s'expressa que demà començaré a treballar com a mestra. No sé com s'expressa el que vaig sentir quan van dir el meu nom i tot seguit el centre que havia escollit. No sé com s'expressa que no tinc més por de la necessària. No sé com s'expressa que tinc un curs endavant per fer-ho el millor que pugui.

No he tingut temps de reaccionar. Ha estat acabar la carrera i pujar a aquest carro que no sé ben bé on m'ha de dur. El 19 de juliol vaig dur els papers i demà ja formaré part d'un claustre.

Arribar i moldre. Més clar impossible...

2 comentaris:

zel ha dit...

Arribar i moldre???? jeje, arribar i deixar que et molrin una micona, però el temps de molrar tu ja arribarà!!! Que bé, ja ets una més que tindrà oportunitat de canviar el món, no deixis que el món et canvii a tu! Petons!

Mestreta ha dit...

Era un dir, zel... T'envio un somriure ben gran!