16 de maig del 2008

Oposicions

Entre la correspondència que he agafat avui, carta del súper, rebut del telèfon, etc, he trobat una cosa que m'ha provocat un gran somriure i he anat pujant l'escala amb cara de fleuma: una carta amb informació d'una acadèmia on preparar-te per les oposicions a magisteri.

Entre que vaig començar la carrera, la vaig deixar i hi he tornat, han passat uns 8 anys i, si no surt res malament (s'ha de dir que em té molt preocupada això que amb el nou pla no hi ha setembre) aquest any l'acabo. Bé, aquest any no, d'aquí a un mes apxoximadament.

M'ha costat, si, però ara mateix tinc unes papallonetes a l'estòmac barreja d'emoció, nervis, felicitat... I ja sé que no puc celebrar res encara, també tinc por, nervis i inseguretat, però mireu, avui necessito pensar que quasi bé ja sóc una mestreta de veritat.