31 d’agost del 2010

Ja m'ho trobaré!

No vull dir que és una nova etapa perquè les noves etapes sovint acaben sent un fiasco. Al menys les meves. No és una continuació perquè ja us vaig dir que alguna cosa canviava, que ja n'estava farta de tants posts malencònics, pessimistes, tristos i etc.

Resulta que demà trepitjo de nou una escola. Que no sé què passarà ni vull saber-ho. Que no sé com seran els companys però avui tampoc no penso imaginar-me'ls. Que no sé si me'n sortiré o acabaré patint com l'any passat, però no penso anticipar les pors. Que estic ordenant l'estudi no per treure res del passat sinó per deixar espais per aquest nou curs escolar. Que després de més de 200 dies sense anar a treballar perquè em pensava que no en sabia, és normal que encara avui, a unes 15 hores de tornar-hi, tingui una certa angoixa que de ben segur farà que em costi una mica dormir.

Resulta que quan no penso tant les coses em van millor, així que vaig a fer un gran somriure per fer fora tots aquells pensaments que eren negatius i que no m'han servit mai de res. De res bo. Tothom sap que, hagi de passar el que sigui, ja m'ho aniré trobant, oi? Apa, doncs! Bon començament de curs a tots els bons professionals!!

3 comentaris:

Sergi ha dit...

El curs anterior ja és aigua passada. Ara en toca un de nou i ja saps que no és fàcil, però per això cal lluitar molt, i estàs preparada per fer-ho. Doncs apa, a no deixar que et venci la por.

Tonina ha dit...

Estic contenta de retrobar-te, i més encara que t'incorporis a la feina.
Molt bon començament de curs i de tantes altres coses a tu, també.
Una forta besada!!

Mestreta ha dit...

Hola XeXu! Gràcies pel comentari i pels ànims! No és fàcil però ho estic fent, i per això estic molt contenta.

Hola Tonina! Molt bon començament per a tu també. Segur que aquest serà un curs diferent. Per moltes coses!! Petonets!