17 d’abril del 2009

Segon trimestre

Tal com vaig fer el primer trimestre, encara que sigui tard (per les vacances i tal) no vull deixar d'escriure el que he après aquest trimestre:

  • Que encara que sigui mitja jornada i d'anglès (quan per l'escola aquesta llengua és l'última cosa) formo part del Claustre, així que A OPINAR!, fora vergonyes.
  • Quanta raó tenia la M quan em va dir que per ser EFECTIU primer s'ha de ser AFECTIU!
  • Que no m'haig d'angoixar tant, que hi ha coses que només simplifica (no que sol·luciona) l'experiència.
  • Encara que sembli contradictori, que haig d'aprendre a viure amb l'angoixa perquè forma part d'aquesta feina.
  • Que no m'haig de queixar pel que no he fet bé, sinó intentar millorar-ho ara. Encara sóc a temps!

I etcètera, etcètera...

5 comentaris:

Tonina ha dit...

Al meu centre els especialistes d'anglès compten i molt, en tenim 3 i pel proper curs han fet un projecte de Seccions europees per fer a infantil i primer cicle les àrees de Medi i Plàstica en anglès. Tots esteim molt engrescats en aquest projecte. Ja veuràs que cada centre és diferent i es valora a la gent pel que fa. Per a mi sou molt importants, els especialistes.
M'agrada com sintetitzes els nous aprenentatges que vas fent.
Besades.

zel ha dit...

Veus? Jo t'ho vaig dir des del primer dia, que pintaves bona mestra, ho tens clar preciosa! Vinga, ànims!

Mestreta ha dit...

Tonina, és un tema molt complicat que igual necessita un post més que una resposta: hi ha una part que l'entenc, perquè hi ha més d'un i més de dos que arriben a sisè sense saber llegir. Igual ho he escrit malament, perquè no crec que no em valorin a mi, sinó que no donen cap prioritat a l'especialitat que jo faig.

Gràcies per passar per aquí, m'agrada molt que em deixis comentaris!

Zeeeeel, bonica!!!! Sempre és un goig llegir els teus comentaris i els teus ànims!!!! De tota manera, que digui que ho aprengui no vol dir que ho sàpiga posar en pràctica, que això ja és més difícil, però "ahí vamos"!! Mooooolts petons!

Tonina ha dit...

Sí. Intentaré explicar en un post això que volem fer a l'escola. Es complicat, però ens n'hem adonat que hi ha alumnes que no entenen l'anglès i per això hi hem de fer més feina. No sé si coneixes l'escola d'Artà, a Mallorca, allà ho fan i han notat un augment de les competències en anglès.
Salutacions i ens deim coses.

Mestreta ha dit...

Quin embolic, Tonina! Amb això d'explicar-ho al post em referia a la meva resposta sobre la necessitat o no de l'anglès en alguns tipus de centres o en alguns alumnes concrets, la necessitat de reforçar el català,... deia que tot això és molt complicat.