15 de juliol del 2008

Tic, tac... llistes!

"Les qualificacions en color vermell corresponen a les notes de l'acta pendent de confirmació". Aquest matí he tornat a entrar al meu expedient per veure si estava la meva última i estimada nota. Sí que hi era... però en vermell. Ai, mare! Això no s'acabarà mai o què? Per què està en vermell? Què vol dir? Quan deixarà d'estar en vermell? Sóc una persona tan i tan nerviosa i tot m'atabala tant, que qualsevol cosa que per altre seria la xorrada més gran del món per a mi significa una gran muntanya. I algú amb més empenta que jo (o el que sigui) ja hagués trucat a secretaria a preguntar tot això que jo deixo aquí escrit al blog.

Tinc temps per apuntar-me a llistes fins el 18, aquest divendres, així que tampoc no puc esperar molt a resoldre el tema de l'expedient. Llistes. Aquella cosa abstracta i llunyana ara ja quasi té forma i és gairebé palpable. Igual rieu, però veig que és quelcom així com... el monstre del llac Ness, que tothom n'ha sentit a parlar però ningú no l'ha vist. No se si enteneu la comparació però el que vull dir és que em sento tan petita quan miro el meu futur pròxim...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No sé què pot significar el color vermell en aquest cas concret. Però si puc dir-te el que em deia la meua àvia en situacions semblants: “Més val color a la cara, que dolor al cor”. Crida!

Mestreta ha dit...

M'espanto massa de seguida. Ja està tot arreglat i era una tonteria.