11 de setembre del 2008

Zoò..què?


Zoobulto. Així el va anomenar l'altre dia la meva parella i segurament, en el context de casa meva, té raó. Fa temps que ocupa un espai que no li toca: a sobre del llit. Si alguna vegada hem tingut convidats s'ha hagut de posar damunt la taula de l'estudi i tampoc no ha estat la solució. A l'escola on estic tampoc no hi ha lloc... Així que, algú vol un "zoobulto"?
.
Una de les últimes coses que vaig fer durant la carrera va ser un projecte relacionat amb l'àrea de plàstica. Hi havien d'entrar el màxim de matèries possibles i nosaltres vam pensar fer un zoòtrop (que és el nom real de la cosa) per treballar plàstica, anglès, coneixement del medi (per això el tema de les piles i la llum), matemàtiques... M'ho vaig passar molt bé i la veritat és que trobo que ens va quedar una cosa força maca.

En aquest enllaç hi ha una pàgina que explica com fer-ne un. De fet, buscant per internet, n'hi ha més d'un exemple. Tot i que pugui semblar complicat, és més senzill del que sembla.

2 comentaris:

zel ha dit...

Si vols "trastos" en tinc per donar i per vendre... i cap forat on encabir el teu!

Em miraré com va, això del zootrop, que no recordo gaire res...

Mestreta ha dit...

Jjejejej, de veritat que no el vols?