5 de febrer del 2009

L'inventor!

Hauria de tenir una llibreta per escriure-hi totes les frases que surten per aquelles boques petites i que em fan molt de riure de tant en tant. Últimament estan especialment brillants, com la meva boleta papissota que em pregunta sorprès: "pero loz maeztroz también oz limpiaiz loz dientez??" I, quan li contesto que sí, que és clar!, em diu "pero aquí en el cole?"

Aquesta tarda també he tingut una mostra de com n'és de complicada la nostra llengua quan la M. ha dit que havia fet l'assaig dels "bunyols" en comptes de dir del "consell dels bulls".

I l'A., el dia que va venir l'inspector a veure'm a l'aula (per l'informe per ser interina menys d'un any d'experiència i estar un any al centre, o similars) em va preguntar si era inventor...

De tant en tant són tan... tan... TAN!

5 comentaris:

Massitet ha dit...

jajajajajajajaja
Encara que ja les sabia totes, em continuen fent riure!!!!
La de les dents la trobo genial! Els mestres són humans, devia pensar! jajajajaja

zel ha dit...

Tan tan ÜNICS!!!!!
Jo ja els enyoro...

Petonassos!

Anònim ha dit...

Podria omplir-se un anecdotari sencer. Et convide a que ho faces.

Mestreta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mestreta ha dit...

Massitet, a més a tu te les puc explicar amb gestos i tot, com la de l'arrebossat rodolant per terra quan vaig preguntar què era un embarbussament! Embarbussat, arrebossat... aprox!

Zel, a tu sí que t'agrada la teva feina!

Josepmanel, de moment tinc tantes coses al cap que no puc fer això de la llibreta, però intentaré anar-ho deixant ni que sigui per aquí. Què tal el teu Ximo? M'ha fet riure molt!