23 d’abril del 2009

Feliç Sant Jordi!

Com que estic encara "de vacances" pel permís de noces, no sé com deu haver anat el dia avui a l'escola. La veritat és que em sap greu, perquè és un dia que a mi m'agrada molt, però bé, ja en tindré d'altres...

M'han regalat un llibre i jo me n'he comprat un altre (Els homes que no estimaven les dones i El món groc). Durant uns moments he tingut a les mans un segon possible autoregal, però després he pensat en l'economia i en "els meus nens". Estic inventant-me un raconet a l'aula on puguin tocar, remenar i triar llibres en anglès així que els últims calerons d'avui destinats a llibres han estat per a ells. Res, dues tonteries, però ja que diuen que a la primavera s'alteren de veritat he pensat que avui era un bon dia per començar a pensar idees. 

2 comentaris:

Ninu ha dit...

Hola mestreta!
I després has de sentir dir "per ahí" que els mestres no tenen vocació i que no hi ha compromís amb la feina...

Com m'agrada viure amb tu aquestes cosetes!

Mestreta ha dit...

Es fa el que es pot, ninu, que ja saps que no és poc...