5 de juny del 2009

Cinc. I què?

Potser el que ara us explicaré no és tan greu i no cal que m'ho prengui malament ni hi doni més voltes. Com que tinc baixa autoestima, reconec que a vegades tot m'ho agafo com si fos un atac personal.

El cas és que ja hem fet la primera reunió d'avaluació. Tothom va dir les seves notes globlals i quan jo vaig dir les d'anglès i les van apuntar, un, dos, tres, quatre i cinc, van comptar els suspesos! D'acord que sóc la que més ha suspés però a mi m'ha fet la sensació que el problema no era qui i perquè havia suspès sinó el nombre.

Realment el que em fa més ràbia és que aquesta assignatura no és, ni de lluny, la principal prioritat de l'escola. De fet, no és ni l'última. I ara què passa, que de cara a la galeria, no queda bé que hi hagi un nivell baix. Els alumnes d'aquesta escola tenen molts problemes d'aprenentatge. A banda, amb l'anglés tenen molt poca paciència i molta frustració i en tot el curs no he aconseguit que no desconnectin a la primera que no entenen una paraula. No dic que no hagin patit la meva inexperiència, han estat els meus conillets d'índies, però si s'estableixen uns objectius i no els aconsegueixen... Pffff!!! Què difícil que és tot això!

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Bé, si es tracta d'inexperiència, ja saps que mica en mica aniràs millorant, i que el curs que ve serà més fàcil i millor, aprendràs dels errors i podràs arreglar algunes de les coses que hagin anat malament, motivant més la canalla. I així anar fent. Ja saps que s'ha d'anar aprenent dia a dia.

zel ha dit...

Va, dona, d'altres dirien que ets exigents i et lloarien, tot té més d'una mirada... I ja aprendràs a veure que fins i tot en això, tot és relatiu.

Petons d'ànims!

Tonina ha dit...

Estic d'acord amb zel i xexu, l'aprenentatge dels mestres és continu, cada grup, cada infant t'aporta una nova perpectiva, és un continu evolucionar. Tranqui.la, de tot se n'aprèn i el camí és llarg. Es important tenir paciència i valorar sempre allò positiu i analitzar allò negatiu per no tornar-ho a fer.
Ánims que ja queda poc. Una abraçada

Mestreta ha dit...

Hola XeXu! Diria que avaluar és molt difícil. Tant que ni la persona més experimentada no pateix quan posa notes. Aquesta és una de les coses que haig d'aprendre.

Hola zel! Com sempre, tu animant amb els teus comentaris! Gràcies!

Hola Tonina! Paciència... Paciència... Mira que en sóc de pacient amb la canalla, però quan es tracta de mi mateixa... Bon final de curs!