16 de juny del 2009

Olor a mar

Són gairebé dos quarts d'una i els de Cicle Inicial estan fent la fila per anar al menjador. Quan passo pel costat d'ell, l'F em diu "eeeeei, has ido a la playa!".

"I tu com ho saps?" li pregunto jo, pensant-me que ha confòs els sostens que porto lligats al coll amb un bikini.

Però no, no era per això. Riu i em contesta: "porque me he acercado y hueles a mar".

Espero que fer olor a mar sigui positiu perquè sí que he anat a la platja, però ja fa quatre dies d'això...

5 comentaris:

Ninu ha dit...

És graciós, sí...

Sergi ha dit...

Toca dutxar-se. I per altre banda, com que interpreto que t'hauràs dutxat de sobres, el teu nen té una capacitat sensorial fora del comú!

Mestreta ha dit...

M'apuntaré a una llibreta totes les coses gracioses per no oblidar-les. La llibreta de la mestreta. ;-)

Evidentment m'havia dutxat, Xexu! Devia ser el desodorant perquè si no...

Tonina ha dit...

Olor a mar!!! Els infants són fantàstics.El seu nivell sensorial els adults ja l´hem oblidat.
Salutacions i cap a la recta final....

Mestreta ha dit...

I tant que són fantàstics! Final del tot, tonina! Què fort com passa el temps...