14 de juliol del 2009

Bones vacances!


Uff! M'adono que fa massa dies que no escric. Potser és perquè aquesta mestreta està ja de vacances i ha aconseguit desconnectar del tot.

De fet, ara només passo per aquí per dir-vos que no ens tornarem a veure fins setembre. He lligat tant el blog amb el que em passa cada dia a l'escola, que ara que no hi vaig no té sentit escriure per escriure.

Ens trobem de nou al setembre i aleshores us explicaré com m'ha anat el curs que vaig a fer a finals d'agost a Canterbury.

Have a good summer!!!!

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs a passar unes bones vacances d'escola, que ja hi haurà temps de capficar-se altre cop en la feina!

Toninae ha dit...

Molt bones vacances i que descansis. ja ens contaras el teu estiu quan tornis d'Anglaterra, per cert, jo també seré per Londres a l'agost però a principi de mes.
Una abaraçada i fins aviat.

zel ha dit...

Jejeje, ja aprendràs a fer barreja, bones vacances, mestrassa!

Mestreta ha dit...

Gràcies pels comentaris "guapo/es"!!!
Ja he tornat, amb les piles recarregades!!!

Petons!