22 de febrer del 2008

Mal de molts...

L'altre dia a la classe de Didàctica General vam acabar parlant sobre el document de bases de la llei d'educació i em vaig adonar que no sóc l'única que te una mica d'embolic amb això. A vegades tinc la sensació que em semblen bé tant els comentaris que hi ha de qui el defensen com dels qui no.

Segurament l'escola on vaig fer les pràctiques està d'acord amb el que diu el document. Potser no amb tot, però pel que vaig poder observar i parlar, estan d'acord amb l'autonomia de centres i no veuen que això signifiqui la privatizació de l'escola.

Llegeixo les crítiques que es fan perquè s'ha fet una vaga d'una cosa que està en el seu punt inicial i que això no té sentit. El conseller, a una entrevista a l'AVUI del 16 de Febrer, diu "si hi hagués una pretensió ni que fos remota de passar ràpidament d'aquest document a una llei que el govern aprovés en quinze dies, els que en demanen la retirada tindrien raó". Què vol dir això? Que després si que es podran queixar però ara no? No veig per què s'ha d'esperar que una cosa hagi arribat al seu punt final per protestar, per tant, no veig el problema d'haver-la fet ara.

La professora ens va dir que igual un dia en tornàvem a parlar a classe, quan tots ens haguèssim llegit el document. No em sembla gens malament i tinc motles ganes de fer-ho. A veure si després puc fer un post amb una mica més de cara i ulls.

Mentrestant, si algú em vol ajudar...