8 d’abril del 2008

Com fer una careta

La mestra amb qui vaig fer el Pràcticum II m'ha dit que m'he tornat una integrista de l'anglès quan li he comentat que quan no trobo l'aplicació per l'aula d'anglès a les activitats que fem a Plàstica, aleshores no m'agraden. Jejeje.

Extrems a banda, m'ho estic passant molt bé fent aquesta careta. A més m'imagino fent-la amb els meus fills (quan en tingui) i la imatge que veig m'agrada. D'altra banda, igual és perquè jo mateixa sóc molt tímida, veig que pot ser útil, com ens va dir la professora, per aquells alumnes més tímids a l'hora de parlar a classe. És fantàstic, te la poses i ja no ets en Xavi ni l'Aina, ets algú diferent i pots explicar-me el que vulguis. O me la poso jo i aleshores no t'estàs dirigint a la mestra que tanta vergonya et fa, sino que estàs parlant amb aquell pirata, princesa, o el que sigui.

La manera de fer-la és molt senzilla. Necessitem:

_La foto d'alguna cara retallada d'una revista
_Un cartró finet (com per exemple el de la caixa d'unes sabates o el de les pizzes que demanem a domicili)
_Material per decorar la careta
_Tisores i pega

Procediment:
  1. Retallem la cara de la revista.
  2. Fem un forat als ulls, el nas i la boca.
  3. Posem la cara sobre el cartró, retallem la silueta i fem els mateixos forats del nas, ulls i boca.
  4. Mullem el cartró i el deixem secar amb una mica de forma corvada perquè se'ns adapti a la nostra cara.
  5. Un cop sec hi podrem enganxar la cara retallada, fent coincidir els forats.
  6. Ara ja la podem decorar com volguem.
En aquesta foto veieu el resultat de la meva careta. He utilitzat llana per fer-li els cabells i cintes per agafar-los. També hi he posat unes tires de cinta fent d'arracades. Altres idees són posar-hi un mocador al cap, una diadema, una flor, un barret, una cistella de fruita al cap feta amb cartolina...

Us agrada?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

OSTRES!!!!
NO TENIA NI IDEA DE COM FER UNA CARETA. AQUEST ESTIU FARÉ SERVIR EL TEU POST PER ALS NANOS DEL CASAL!!!!!

I NO T'ESPANTIS I ACABA LA CARRERA. ES NOTA QUE T'AGRADA I QUE POTS SER BONA MESTRA!!!!!

Anònim ha dit...

Una bona aplicació que tenir en compte per al carnestoltes del curs vinent. Gràcies, dansaire!

Anònim ha dit...

Per cert, jo també estic d'acord en que tens fusta de mestra. Endavant!

Mestreta ha dit...

Anònim, gràcies per pasar i deixar un comentari. T'haig de dir que ets el primer en fer-ho. Ja veus que la careta és molt fàcil de fer, no té gaires complicacions i trobo que és una cosa que als nens els agrada.

Josepmanel, això ho sabràs tu millor que jo(ja que no ho he pogut comprovar) no deu ser molt difícil de portar a terme a l'aula, tret dels forats, suposo, que es poden fer algun que altre embolic.

Sobretot, MOLTÍSSIMES GRÀCIES als dos pels ànims. No entenc perquè m'està costant tant acabar-la però sempre es fa més fàcil amb comentaris així.